0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Filament.io 0 Flares ×

[su_accordion]

Gift Show Poland 2017

[su_accordion] [su_spoiler title=”Warsztaty kreatywne Gift Show Poland 2017 – skuteczna forma promocji biznesu” style=”fancy”] Ruszyły zapisy na prowadzenie warsztatów kreatywnych podczas Gift Show Poland 2017, czyli jednego z najważniejszych wydarzeń branży upominkowej w Polsce.

Targi odbędą się w dniach 26-28 maja br. i będą świetną okazją dla przedsiębiorców do wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów biznesowych, a także promocji swoich produktów i usług. W tym roku odbędzie się kolejna, III już edycja targów Gift Show Poland. Wystawcy z kraju i zagranicy, importerzy, producenci i projektanci upominków m.in. z Polski, Chin, Indii czy Wietnamu, po raz kolejny spotkają się z odwiedzającymi w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Z kolei osoby interesujące się branżą i szukające pomysłów na prezenty, będą mogły odwiedzić targi w poszukiwaniu nowinek rynkowych. Jak co roku, Gift Show Poland będzie również znakomitą okazją do nabycia upominków dla klientów oraz partnerów biznesowych. W ramach targów dla odwiedzających przygotowano m.in.: Program dla Branżowych Odwiedzających, Wyspę Zabawek – Sektor Branży Zabawkarskiej (nowość na targach) oraz bezpłatne warsztaty kreatywne dla dorosłych i dzieci. Warsztaty – kreatywne podejście do biznesu Warsztaty towarzyszą imprezie od początku istnienia i cieszą się ogromnym zainteresowaniem, przyciągając za każdym razem liczną grupę odbiorców. Podczas pierwszej edycji można było uczestniczyć w zajęciach z tworzenia kartek, decoupage’u czy wykonywania artystycznych lizaków. Natomiast w ubiegłym roku warsztaty minęły pod znakiem tworzenia ozdobnej biżuterii z filcu oraz rozwoju kreatywności najmłodszych. Łącznie w dwóch poprzednich edycjach targów w warsztatach udział wzięło blisko 500 osób. W tym roku tematyka warsztatów i pokazów kreatywnych będzie równie szeroka. Zaplanowane są warsztaty DIY, podczas których prowadzący będą mogli przekazać m.in. tajniki scrapbookingu i decoupage’u, warsztaty tworzenia zabawek oraz przybliżające proces powstawania słodyczy, ich dekoracji czy szkolenia dla nauczycieli szkół i przedszkoli. Do przeprowadzenia warsztatów może zgłosić się każda firma, której działalność i produkty wpisują się w tematykę eventu. Dla zainteresowanych przedsiębiorców organizatorzy przygotowali atrakcyjne warunki udziału, które uzależnione są od terminu zgłoszeń.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: (22) 621-35-88 lub adresem e-mail: info@giftshow.pl.
Warsztaty kreatywne stanowią dla firm doskonałą okazję dotarcia z ofertą do wszystkich osób interesujących się nowościami w branży upominkowej, a także tych, które szukają pomysłów na prezent. [/su_spoiler] [/su_accordion]

[su_accordion] [su_spoiler title=”Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych” style=”fancy”] 

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.

Upominki firmowe odgrywają ważną rolę w kontaktach biznesowych, dlatego coraz częściej przedsiębiorcy nie traktują ich jako dodatkowy koszt, ale raczej jako szansę na zbudowanie dobrych relacji. Wzajemne obdarowywanie się prezentami ociepla stosunki i wpływa pozytywnie na dalszą współpracę.

Odpowiedni prezent… czyli jaki?

Wręczanie upominków sprawia wiele radości nie tylko osobom obdarowanym, ale także tym, które ten prezent przekazują. Takie sytuacje zbliżają ludzi i na długo pozostawiają w pamięci miłe wspomnienia. Wybór prezentu dla pracownika lub partnera biznesowego nie należy do łatwych zadań. Źle dobrany upominek może pogorszyć lub nawet zniszczyć długo wypracowane relacje i skreślić nas w oczach obdarowanego. Na co zatem zwrócić szczególną uwagę podczas wyboru drobiazgu? Decydując się na wybór prezentu warto wziąć pod uwagę takie kwestie jak: wiek, płeć oraz relacje, jakie nas łączą z drugą osobą. Zupełnie inny podarunek wybierzemy dla partnera biznesowego, a inny dla pracownika.

Prezent dla pracownika kluczem do lojalności

Drobny upominek dla pracowników to doskonała okazja do nawiązania bliższych relacji.  Pracownikom nie powinno wręczać się prezentów zbyt osobistych, za drogich lub po prostu niedopasowanych. – W przypadku wręczania prezentów wszystkim pracownikom firmy warto postawić na takie same prezenty, aby nikogo nie wyróżniać. Takie podejście sprawdzi się w większych organizacjach, gdzie upominki wręczane są sporej liczbie pracowników, a także w święta czy podczas jubileuszu przedsiębiorstwa. Natomiast kiedy mówimy o mniejszych firmach czy urodzinach, upominki można personalizować i np. miłośnikowi motoryzacji podarować gadżet w postaci kamerki samochodowej czy szkolenie z bezpiecznej jazdy – tłumaczy Monika Glegoła, współorganizatorka targów Gift Show Poland 2017, podczas których zostaną zaprezentowane upominki na wiele okazji.

Biznesowy upominek dobry na każdą okazję

Święta Bożego Narodzenia czy Wielkanoc to najpopularniejsze, aczkolwiek nie jedyne okazje do wręczania sobie prezentów. Sytuacji, które warto wykorzystać na nawiązanie dobrych relacji w biznesie jest o wiele więcej. Zrealizowane zadanie, zakończenie współpracy czy urodziny, również stanowią dobrą okazję do podziękowania i podarowania osobom z którymi współpracujemy drobnego upominku. Jaki podarunek wybrać? – Jeśli łączą nas bliższe relacje z klientem możemy pozwolić sobie na bardziej spersonalizowany drobiazg. Natomiast w sytuacji, gdy na przykład pierwszy raz spotykamy się z partnerem biznesowym, warto postawić na coś uniwersalnego, na przykład powerbank z naszym logotypem czy wizytownik – dodaje Monika Glegoła z Gift Show Poland.

Jaki prezent dla obcokrajowca?

Drobne upominki dla pracowników czy partnerów biznesowych z innego kraju, to znakomita okazja nie tylko do nawiązania bliższych relacji, ale także do poznania innej kultury. Dlatego wybieranie prezentu dla partnera z innego kraju warto rozpocząć właśnie od poznania zwyczajów jakie panują w kraju, z którego pochodzi. – Dla osoby z Japonii prezentu nie należy pakować w biały papier, gdyż biel w tym kraju kojarzy się ze śmiercią. Prezent powinien być skromy, w odróżnieniu od podarunku dla partnera z krajów arabskich, gdzie mile widziane są upominki drogocenne i wysokiej jakości. Z kolei osobom z Indii w żadnym wypadku nie należy wręczać upominków ze skóry – wyjaśnia Monika Glegoła.

Bez względu na pochodzenie naszego pracownika, klienta czy partnera biznesowego, zawsze musimy pamiętać także o formie wręczania upominku. Odpowiednie przygotowanie do formalnej części pokazuje bowiem, jaki mamy stosunek do danej osoby i często jest ważniejsze niż sam upominek. Istotne jest także opakowanie prezentu, które powinno być eleganckie i stylowe. Pamiętajmy zatem, że małe upominki mogą zwiastować wielkie sukcesy.   

Targi Gift Show Poland to jedno z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Tegoroczna impreza odbędzie się w dniach 26-28 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, przy ul. Marsa 56c. Targi Gift Show Poland stanowią doskonałą okazję do nabycia prezentów dla klientów czy partnerów biznesowych, a także do zdobycia wiedzy, np. podczas III Forum Branży Prezentowej organizowanego w ramach wydarzenia. [/su_spoiler] [/su_accordion]

[su_accordion] [su_spoiler title=”Targi – skuteczna forma promocji firm z branży zabawkarskiej?” style=”fancy”] 

Rynek zabawek w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie i według firmy badawczej NPD Group należymy do krajów o największej dynamice wzrostu sprzedaży zabawek, nie tylko w Europie, ale również na świecie. Globalna konkurencja sprawia, że przedsiębiorcy szukają skutecznych narzędzi promocji produktów oraz własnego biznesu. Wyjaśniamy, dlaczego producenci zabawek powinni zwrócić uwagę na targi branżowe.

Targi to nadal jedno z najbardziej efektywnych narzędzi promocyjnych, co w dobie intensywnego rozwoju technologicznego oraz digitalowych narzędzi marketingowych może być co najmniej zastanawiające. Dlaczego obecność na targach powinna być obowiązkiem przedsiębiorców z różnych branż, w tym zabawkarskiej?

Tu spotyka się biznes

Wydarzenia branżowe umożliwiają przedsiębiorcom zapoznanie się z najnowszymi trendami, a także poznanie oferty konkurencji. To również dobry czas na wymianę doświadczeń oraz nawiązanie kontaktów biznesowych. Podczas targów branży zabawkarskiej można spotkać importerów i producentów artykułów dla dzieci zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Eventy umożliwiają spotkania twarzą w twarz, a to znacząco ułatwia nawiązywanie relacji biznesowych – tłumaczy Monika Glegoła, współorganizatorka targów Gift Show Poland, podczas których blisko 100 firm z branży zabawkarskiej, zaprezentuje artykuły dla dzieci i niemowląt.

Nie tylko networking

Targi dedykowane branży zabawkarskiej odwiedzają nie tylko osoby ściśle związane z rynkiem, ale również interesujące się nowościami lub poszukujące ciekawych pomysłów na prezenty. Jest to więc okazja do spotkań z obecnymi klientami oraz budowania ich lojalności. To także szansa na zwiększenie rozpoznawalności naszej marki oraz dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. W tym celu firmy włączają się w prowadzenie warsztatów organizowanych w ramach wydarzeń branżowych, dzięki którym mają możliwość zaprezentowania swoich umiejętności. Chętnie występują również w roli eksperta podczas paneli dyskusyjnych, co z kolei potwierdza przygotowanie merytoryczne przedstawiciela danej firmy. Przedsiębiorcy nie bez przyczyny angażują się również w konkursy organizowane w trakcie targów. – Często zadanie konkursowe wymaga wiedzy na temat produktów danego wystawcy, co w efekcie zachęca osoby zainteresowane uczestnictwem do odwiedzenia i zapoznania się z konkretną firmą. Niemałą rolę odgrywają także nagrody, które wzbudzają miłe skojarzenia z ich fundatorem – wyjaśnia Monika Glegoła z Gift Show Poland 2017.

Dziś stoisko z materiałami reklamowymi to za mało, by mówić o skutecznym wykorzystaniu targów do promocji własnego biznesu. Dopiero zastosowanie się do powyższych wskazówek pozwali na uzyskanie satysfakcjonujących efektów, a przecież na tym zależy każdemu przedsiębiorcy.

Gift Show Poland to jedno z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Targi odbędą się w dniach 26-28 maja w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, przy ul. Marsa 56c. Podczas tegorocznej edycji nie zabraknie konkursów, w ostatnim dniu odbędzie się m.in. finał konkursu „Pewnego dnia u Lwa”, warsztatów kreatywnych oraz nowych atrakcji od organizatorów, którą będzie Wyspa Zabawek – Sektor Branży Zabawkarskiej. W tym sektorze zostaną zaprezentowane produkty dla dzieci i niemowląt.[/su_spoiler] [/su_accordion]

[su_accordion] [su_spoiler title=”Konferencje, konkursy, networking… Git Show Poland zaprasza biznes do zapisów na targi” style=”fancy”] 

Program dla Branżowych Odwiedzających został przygotowany specjalnie z myślą o przedsiębiorcach. Targom Gift Show Poland towarzyszy od początku istnienia, przyciągając co roku liczne grono uczestników. W poprzedniej edycji do programu zarejestrowało się łącznie ponad 900 firm. W tym roku będzie miał miejsce pierwszego dnia targów, czyli 26 maja. Organizatorzy zapraszają do udziału w bezpłatnym programie i uzyskania dodatkowych korzyści wynikających z uczestnictwa w wydarzeniu.

Targi Gift Show Poland to jedno z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce, które w tym roku odbędzie się w dniach 26-28 maja. Wystawcy z kraju i zagranicy, importerzy, producenci i projektanci upominków m.in. z Polski, Chin, czy Ukrainy po raz kolejny spotkają się w jednym miejscu. W trakcie wydarzenia zarówno na polskich, jak i zagranicznych stoiskach zostaną zaprezentowane m.in. artykuły kreatywne i hobbystyczne, akcesoria podróżnicze, sportowe oraz artykuły dla dzieci i niemowląt. Organizatorzy wydarzenia nie zapomnieli także o przedsiębiorcach, dla których został przygotowany specjalny Program dla Branżowych Odwiedzających. Co dokładnie kryje się pod tym określeniem?

Konferencje – merytoryczne wsparcie biznesu

Przedsiębiorcy, którzy dokonają rejestracji online przez stronę www.giftshow.pl lub na miejscu jako firma, będą mogli uczestniczyć w bezpłatnych konferencjach prowadzonych przez specjalistów. Jednym z wykładowców będzie Paulina Kiełbus-Jania, ekspert w dziedzinie importu z Chin oraz Prezes Zarządu Spółki BigChina, której misją jest wsparcie biznesu na linii Polska – Chiny. Pierwszego dnia targów poprowadzi konferencję poświęconą tematowi bezpiecznego importu zabawek i gadżetów z Chin. Tego samego dnia odbędzie się także Mazovia Business Congress podczas którego będzie miała miejsce m.in. konferencja poświęcona konfliktom w relacjach biznesowych oraz konferencja dotycząca oceny prawdomówności rozmówcy. Oba spotkania poprowadzi Jadwiga Ford, która posiada ponad dwudziestoletnią praktykę zawodową w marketingu i zarządzaniu, na kluczowych stanowiskach zarządczych w korporacjach międzynarodowych. Z kolei przedsiębiorców, którzy zamierzają prowadzić biznes z partnerami zagranicznymi, z pewnością zainteresuje tematyka etykiety i wywierania wpływu w biznesie międzynarodowym. Na ten temat będzie miała miejsce konferencja drugiego dnia targów, która zostanie poprowadzona przez Justynę Qunio, eksperta z zakresu komunikacji wizerunkowej Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.

Weź udział w konkursie i wygraj bilet do Chin

Dodatkowo każdy przedsiębiorca w ramach Programu dla Branżowych Odwiedzających będzie mógł wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania będą dwa bilety lotnicze do Chin, półroczny kurs języka chińskiego oraz vouchery do sieci restauracji China Town, każdy o wartości 100 zł. Warunkiem zakwalifikowania się do programu jest zarejestrowanie się jako firma oraz przeprowadzenie udanych rozmów handlowych, których potwierdzeniem będzie wymiana pięciu wizytówek. Losowanie nagród odbędzie w pierwszym dniu targów o godz. 13.00 oraz 16.00.

Targi – odpowiednie miejsce na networking

Targi stanowią doskonałą okazję do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń czy nabycia upominków dla partnerów biznesowych. To miejsce, gdzie firmy mają również szansę na zwiększenie rozpoznawalności marki i wiarygodności firmy. Podczas tegorocznych targów na wszystkich kupców w ramach spotkań B2B będą czekali wystawcy nie tylko z Polski, ale również z całej Europy i Azji. Uczestnictwo w wydarzeniu będzie zatem dobrym miejscem do zacieśniania relacji międzynarodowych, które mogą być początkiem owocnej współpracy.

Program dla Branżowych Odwiedzających to dla przedsiębiorców szansa nie tylko udziału w ciekawych konferencjach, ale także możliwość zaistnienia w świadomości potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. Więcej informacji o wydarzeniu na stronie: www.giftshow.pl

[/su_spoiler] [/su_accordion]

Szukasz pomysłu na udany weekend? 26 maja ruszają targi Gift Show Poland 2017

Upominki na różne okazje i oryginalne gadżety, warsztaty kreatywne, konkursy z nagrodami – to tylko niektóre z atrakcji czekających na uczestników targów Gift Show Poland 2017. Największe targi branży upominkowej w Polsce odbędą się w dniach 26-28 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, które znajduje się przy ul. Marsa 56c. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.     

Szukasz pomysłu na prezent, interesujesz się nowinkami branżowymi, a może sam wykonujesz drobne upominki? Zastanawiasz się, w jaki sposób spędzić weekend z najbliższymi? Koniecznie odwiedź targi Gift Show Poland 2017 – podczas tegorocznego wydarzenia na odwiedzających czeka wiele atrakcji. 

Nowość na targach – sektor zabawek

W trakcie targów, na stoiskach polskich i zagranicznych wystawców, zostaną zaprezentowane propozycje upominków na wiele okazji. W tym roku dla odwiedzających organizatorzy przygotowali także Wyspę Zabawek. To nowy sektor, w którym zostaną zaprezentowane m.in. lalki, klocki, samochody, pluszaki, gry logiczne, wideo, komputerowe konsole, a także urządzenia elektroniczne np. samochody zdalnie sterowane oraz drony. W nowym sektorze pojawią się również artykuły dla dzieci, takie jak: wózki, odzież, meble i produkty do pielęgnacji niemowląt i dzieci.

Warsztaty kreatywne dla dzieci i dorosłych

Miłośników handmade’u na pewno ucieszy fakt, że w trakcie wydarzenia odbędą się warsztaty kreatywne. Podczas zajęć będzie można poznać m.in. tajniki scrapbookingu i decoupage’u, tworzenia zabawek oraz ich dekoracji. Warsztaty odbędą się drugiego i trzeciego dnia targów. Udział w warsztatach jest bezpłatny, wystarczy tylko zarejestrować się na wybrane zajęcia poprzez wysłanie wiadomości na adres: info@giftshow.pl. W mailu należy podać imię, nazwisko, numer telefonu oraz termin tj. dzień, godzinę i temat warsztatów. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zapisać się już dziś.

Konkurs z nagrodami

Konkurs Best Gift Design został stworzony z myślą o studentach i absolwentach kierunków projektowych, fanach produktów handmade i DIY, a także osobach interesujących się designem. Produkty zostaną ocenione według czterech kryteriów: oryginalność, innowacyjność, walory estetyczne oraz dbałość wykonania. Jury przyzna nagrody o łącznej wartości ponad 10 000 zł w dwóch kategoriach: Najlepszy Projekt Produktu Upominkowego oraz Najlepszy Projekt Opakowania na Prezent. Udział w konkursie jest bezpłatny – wystarczy do 24 maja br. przesłać mailem lub pocztą wypełniony formularz, dostarczyć wzór produktu do recepcji pierwszego dnia targów oraz zarejestrować się (online lub na miejscu) jako osoba odwiedzająca targi.

Poznanie kultury Dalekiego Wschodu

Osoby zainteresowane kulturą Dalekiego Wschodu na pewno ucieszy fakt, że podczas targów odbędą się pokazy z Niematerialnego Dziedzictwa Narodowego Chin, podczas których zwiedzający będą mieli okazję poznać wyjątkową kulturę Dalekiego Wschodu. W ramach spotkania odbędzie się piętnaście prezentacji, podczas których będzie można dowiedzieć się, w jaki sposób powstają dzieła sztuki wykonywane różnymi technikami, m.in. wycinane z papieru czy ręcznie plecione. Dodatkową atrakcją będzie możliwość nie tylko zobaczenia procesu powstania upominków, ale także zabrania ich do domu.

Targi to znakomite miejsce na udany weekend dla całej rodziny, a liczne atrakcje z pewnością dostarczą wielu niezapomnianych chwil. Organizatorzy serdecznie zapraszają wszystkich do uczestniczenia w bezpłatnym wydarzeniu. Szczegóły dotyczące targów dostępne są na stronie www.giftshow.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *