Ładowanie

Targi RetailShow/15-16.11.2017

Targi RetailShow/15-16.11.2017

Trendy i innowacje na Targach RetailShow

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow to wiodące wydarzenie branży handlowej. Poza szeroką ofertą wystawców uczestnicy będą mogli skorzystać z wiedzy ekspertów podczas konferencji Retail Congress 2017. Targi są także okazją, by poznać najlepsze produkty i koncepty sklepowe wyłonione przez Jury w konkursach Innowacje Handlu 2017 oraz Best Shop Concept 2017. Targi RetailShow odbędą się 15 i 16 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

Targi_RetailShow_RetailCongress Targi RetailShow/15-16.11.2017Konferencja Retail Congress 2017 to nieodłączny element Targów RetailShow, który towarzyszy im od pierwszej edycji. Podobnie jest z branżowym konkursem Innowacje Handlu, w którym co roku biorą udział firmy oferujące innowacyjne rozwiązania. Z kolei w konkursie Best Shop Concept po raz czwarty wyłonione zostaną najciekawsze koncepty sklepowe w siedmiu różnych kategoriach.

Jak mówi Wojciech Smoktunowicz, dyrektor marketingu firmy ECP Polska Targi RetailShow dynamicznie się rozwijają, rośnie liczba polskich i zagranicznych wystawców oraz odwiedzających. – Na targach wyróżniamy najbardziej innowacyjne produkty dla handlu prezentowane przez wystawców, a także najciekawsze koncepty sklepowe, które zostały zrealizowane w Polsce w ciągu ostatniego roku – nagradzamy zarówno nowe sklepy, jak i te po remodelingu. Co roku na organizowanej pierwszego dnia targów konferencji Retail Congress najlepsi branżowi specjaliści dzielą się swą wiedzą i doświadczeniem z zarządami sieci handlowych, uczestnikami tej konferencji. Podczas tych dwóch dni cała branża handlowa korzysta z unikalnej okazji porównania w jednym miejscu bardzo bogatej oferty wystawców, poznania najnowszych trendów projektowania sklepów, wymiany doświadczeń i przekazania oczekiwań dostawcom i producentom – dodaje.

Konferencja Retail Congress 2017: FUTURE STORE
Pierwszy dzień Targów RetailShow warto wykorzystać na udział w konferencji Retail Congress, która zarządzającym, osobom odpowiedzialnym za marketing, rozwój, IT czy merchandising, zapewni przegląd najnowszych rynkowych rozwiązań i dużą dawkę wiedzy. Pierwsza część poświęcona będzie trendom w projektowaniu sklepów i nowym konceptom działającym w systemie omnichannel. Wśród omawianych tematów znajdzie się tworzenie optymalnych wnętrz handlowych czy koncepcja sklepu przyszłości, który stanie się elastyczną przestrzenią. W drugim bloku tematycznym eksperci z wiodących firm IT przybliżą innowacyjne rozwiązania dla handlu. Ostatnia część konferencji będzie poświęcona zarządzaniu. Będzie mowa o customer experience w kontekście badań klientów, budowaniu wizerunku cenowego sieci detalicznej czy najnowszych trendach w zarządzaniu jakością w obsłudze klienta.

Więcej informacji na temat konferencji Retail Congress 2017 znajduje się na stronie: http://www.retailshow.pl/pl/retail-congress.

Konkursy branżowe – poznać najlepszychTargi_RetailShow2016_konkursy_Innowacje_Handlu Targi RetailShow/15-16.11.2017
Targi RetailShow to także dwa prestiżowe konkursy, do których co roku zgłasza się coraz więcej firm otwartych na ocenę eksperckiego Jury. W konkursie Innowacje Handlu 2017 zostaną wyłonione najlepsze rozwiązania w 14 kategoriach: systemy i technologie IT; projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych; oświetlenie, kasy fiskalne i wagi; drukarki, skanery, kolektory, POS; rozwiązania płatnicze; programy lojalnościowe; e-commerce & mobile; ochrona i systemy zabezpieczeń; systemy marketingowe, POS i digital signage; systemy franczyzowe dla handlu; logistyka i magazyn; urządzenia gastronomiczne oraz usługi.

Z kolei w konkursie Best Shop Concept 2017 uczestnicy powalczą o miano najciekawszego konceptu sklepowego, który wyróżnia się pod względem estetycznym i użytkowym. W tym roku można zgłaszać sklepy w 7 kategoriach: hipermarket, supermarket, dyskont, sklep typu convenience, sklep odzieżowy, specjalistyczny czy sklep po remodelingu.

Zgłoszenia do konkursów Innowacje Handlu oraz Best Shop Concept należy dokonać do 20 października. Wszelkie informacje o konkursach wraz z formularzami zgłoszeniowymi znajdują się na stronach:
http://www.retailshow.pl/pl/konkurs-innowacje-handlu
http://www.retailshow.pl/pl/best-shop-concept

Informacje praktyczne
VIII Targi RetailShow odbędą się w dniach 15-16 listopada 2017 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.
***
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Kuźma-Filipek, Lawenda Public Relations, tel. + 48 601 99 10 89
agnieszka@lawendapr.com
Wojciech Smoktunowicz, Marketing Manager ECP Polska Sp. z o.o., tel. + 48 883 773 306 wsmoktunowicz@ecppolska.pl

Opublikuj komentarz